20 Temmuz 2013 Cumartesi

Yine Turuncu

Bu yıl benim rengim kesinlikle turuncu. Ayakkabi, tshirt, canta, pantolon... Doyamıyorum turuncuya. Cok da tatlı tonlarını keşfettim:). Üzerimdeki turuncu bir erkek reyonu tshirtü :) L beden ayrıca. Ama şık, dikkat çeken ve hoş renkleri gerçekten iyi parçalari bedeninizle sınırlamayın. Bu tshirtün S bedeni cuk oturabilirdi üzerime ama hizmet etmezdi layığıyla :). Büyük beden kıyafet almak istemeyebilirsiniz ama babanızın, abinizin, erkek arkadaşınızın dolabına bir göz atın derim. Ben 15 yaşında ama 1.80' li boylardaki erkek kardeşimin bile dolabından bir şeyler buluyorum. Hem rahat hem de tayt ve şortlarla güzel kombinler yapılabiliyor. Pantolonuma aşığım. İndirimden aldım ama hatrı sayılır bir fiyata mal oldu. 1 haftadır da 2 kez giydim :)







Tshirt Scotch& Soda
Pantolon Balmain
Babet Topshop 
Çanta Matraş
Küpe Koton






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?