24 Temmuz 2013 Çarşamba

Kendin Yap: Tırnak Süsleme


İnternette, kolay rastlayamayacağınız yerlerden tırnak süsleme "nail art" ile ilgili biraz resim buldum. En güzel yanı basamak basamak anlatılabiliyor olması:). Bu yazı en çok Avrupa' nın işine gelecek, çünkü hem daha ilgili, hem daha yetenekli. Ben genelde French kullanıyorum. Hoş onu da kendim yapamıyorum :). Bu arada manikür yapan her yer istediğiniz kadar güzel yapar mı bilmem ama manikür yapmadan da French oje sürebiliyor. Ankara' da Ali Gür, Antares şubesinin manikürü çok başarılı. Ayda birkaç defa Ankara' da olduğum için manikürü orada hallediyorum. Saç kesimi içinse Ragıp Tüzün, Yenimahalle' de Hair Professional adlı yer favorim. Gelgelelim İstanbul' a... Saç kesimimi riske atmıyorum. Ankara' da halletmeye devam edeceğim. Ama manikürde Erdem Kramer Akademi' yi denedim. Uzun yıllardır manikür yaptırdığım için çok da aman aman gelmedi o gün. Belki de sorun bende :). Ama en kısa zamanda Kanyon- Metro City arasında alt geçitte sadece manikür ve pedikür için açılmış bir yer gördüm, orayı deneyeceğim:). Ali Gür' de manikür 30-40 TL şubeye göre değişiyor, ile göre de. Erdem Kramer Akademi' de 30 TL. Pedikürü çok sık yaptırmıyorum özellikle yazın yaptırıyorum. Deneyeceğimden bahsettiğim manikür- pedikür merkezinde ise manikür+ pedikür 55 TL idi, doğru hatırlıyorsam :)... Yapımı kolay birkaç nail art:













 Fotograflar pinterest, trendabl gibi sosyal paylasim sitelerine aittir. 
Sevgiler. Asya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?