14 Temmuz 2013 Pazar

Clinique/High Impact Extreme Volume Mascara




Tombul fırçalı bu maskara acaba bu fahiş fiyatın hakkını veriyor mu diye çok merak ettim, geçen aylarda Tekin Acar'dan aldım..Hem de bir tüpünü neşeyle bitirdiğim Lancome Hypnose almaya gitmişken :) Tam hatırlamamakla birlikte yaklaşık 60 liraydı, 3 eksik 5 fazla o civarda :) Gelelim izlenimlere;

+ Bu fiyatı karşılayacak ekstra bir olay görmedim bu maskarada :)
+ Bir Loreal/Max Factor maskaradan aman aman bir farkı yok bana kalırsa..
+ Tombul ve kirpikleri ayırmak için tasarlanmış taraklı bir fırçası var. Kirpikleri ayırıyor mu peki? Eh işte..
+ Göz altına dökülmüyor ama benim bir çok maskarada yaşadığım bir sorun var, gün içinde kirpiklerim kaşlarım altına değerek orada siyah siyah noktacıklar oluşturuyorlar, aynı sorunu Clinique de de yaşadım.
+ Kalıcı, gün sonuna kadar sürdüğünüz gibi kalıyor, çıkarırken yormuyor göz makyajı temizleyicisiyle kolaylıkla çıkıyor.
+ Dolgunluk veriyor ama tatmin edecek kadar değil.
+ Kirpiklerinizi uzatmıyor öyle bir beklentiniz varsa yanlış seçim olacaktır.
+ Maskaradan mucizeler beklemeyen biriyseniz sizi idare edecek orta düzey bir maskara. 
+ Tekrar almayı düşünmüyorum :)

avrupa ♪♫♪

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?