14 Temmuz 2013 Pazar

Ssiippoorr :)


Buyuk sehirde yasiyorsaniz aslinda siz profesyonel bi sporcusunuzdur. O metrobus, metro vb toplu tasimalarda konserve gibi hissedebilirsiniz. Ben daha cok tursu gibi hissediyorum kendimi. Her neyse, İstanbul' da yasamaya baslamak beni iyi bi sporcu yapti. Acemi bir yogaciyim ama asil sporum bir yerlere yetismek! Topuklu ayakkabi ile birlikteligimiz feysbuk asklari kadar kisa surdu. Rahatlik on plana cikti. Simdi sizi tanistiracagim ayakkabim ise ciddi anlamda giydigim en en rahat ayakkabi oldu. Siddetle tavsiye ediyorum! :)
En guzel yani ise skinny pantolonla bile giyilebiliyor, ancak koyu renk olmak kaydiyla.




Nike Air Max, bircok Nike magazasinda var, alternatif olarak ben Asos.com' dan aldim. Sevgiler, Asya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?