15 Temmuz 2013 Pazartesi

Okuyucu Sorusu

"Bacaklarım çok beyaz, güneş kollarımı ve yüzümü yakmasına rağmen bacaklarıma o kadar etki etmedi ve aynaya baktığımda gözüme batıyor. Bir öneriniz var mı?"
Bu soruyu bize İstanbul' dan Dilara Y. adlı okuyucumuz sormuş. Ben de bu sorunla zaman zaman karşılaştığım için olaya el atmak istedim. Ten rengim süt beyaz ve güneşe hoop diye korumasız çıkamıyorum. Dikkatli güneşlenmezsem su yanığı gibi kızarık ve baloncuklarla boğuşuyorum. Gelgelelim Dilara' nın sorununa. Ben geçen yaz Sally Hansen Air Brush Legs 2 numarayı kullanmıştım. İnanılmaz kapatıyor ve leke bırakmıyor. 1 numarayı da alabilirdim ama sonuçta biraz yanınca yine bacaklarda açık tonlu görünebiliyor. Fiyatı 56 TL bu yıl, ancak sınıf arkadaşım aracılığıyla başka bir şey daha keşfettim. Bath n Body Works' un Flawless GOLD diye bir ürünü. Çok hafif simli ve göz alıcı şekilde kapatıyor. Bana sorarsanız Air Brush daha fondöten gibi iyi yanı varis vb şeyleri de gizliyor. Flawless Gold ise daha çok allık gibi, dikkat çekicileştiriyor.
İkisi de karşınızda, seçim sizin!
                                                                                                                  Asya 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?