15 Temmuz 2013 Pazartesi

Tanıtım Çekimleri- III

Bir çekimle daha beraberiz.
Arka planda "Dilaraaaa gazel düştü dağlaraaa" çalıyor. Bir yandan göbek atıp bir yandan poz veriyoruz. Fotoğrafçımız Okan en zorlu ama sevimli çekimi olduğundan bahsediyor. Kıyamıyor bize belli :). Aslinda ben de oynamayı hiç beceremem, Avrupa' yı görün siz! Resmen dünyaya hareket bereket enerji için gelmiş! Bir de benden size tavsiye, çekim yapacaksanız düğün ve nişan dışında, erkek arkadaşınızı o hudutlara sokmayın :). Benim erkek arkadaşım rahat ve bana hep destek tam destek modda biri olsa da çekindim yanında poz verirken :) Tecrübemden diyorum yani. Bu süreçlerde gayet dinçtik sonlara doğru siz de anlayacaksınız bitik yitik halimizden. Ama dile kolay 1000 fotoğraf, bir müddet sonra flaş bile batıyor gözünüze!
Kıyafetlerden bahsedecek olursak;
Yine karşınıza doğaçlama kombinlerle çıktık. Burada ben en çok Avrupa' nın t-shirtünü beğendim. Çocuksu ruhuna cuk oturmamış mı? Ev arkadaşı ve benim dayatmalarımızla yine renkli çorap giydirdik bir de o var tabii. Üzerimdeki beyaz kazaksa tartışmasız bu yıl en çok kullandığım kıyafetim oldu. Başka çekimlerde görüşmek üzeree
                                                                                                                       Asya ❤
















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?