17 Temmuz 2013 Çarşamba

Tripcan İstanbul

Gunesli-yagmurlu tripli İstanbul havasindan merhaba:)
Gece İstanbul' a ayak bastim, yagmurlu olacagini tahmin edemeden. Hatta yolcuklukta nasildim, Allah akil fikir versin bana:(

M&S terliklerim suan indirimde 9.95 e dusmus cok da guzel renkleri var. Gerci ben bir Havaianas tutkunuyum senelerdir seve seve kullaniyor ve es dost herkese oneriyorum ama:). Bunlar da guzel gorunumlu ve kullanisli acikcasi. Yildizli pijama pantolonum Mudo Smart Look' tan. 
Bugun akli basinda bir kombin yaptim. Hava yagarsa, ceket; isinirsa tshirtle kalacagim ne de olsa sutten agzim fena yandi :))
Bu kolyeyi cok seviyorum aldigim gunden beri bikmadan usanmadan takiyorum. En cok da yesil ceketimle kullaniyorum. 
Ceket Beymen gecen yil SS koleksiyonundan, ayni modelin pembesi de var.
Pantolonum M&S super strech modeli.
Kolyem İpekyol
Sevgiler. Asya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?