14 Temmuz 2013 Pazar

Davay dasvidaniya :D


















Yaklaşık 10 gün Rusya'daydık..Ne girişte ne çıkışta hiç sorun yaşamadık, vizesiz gittik geldik :) İlk olarak Moskova sonra Petersburg şehirlerini arşınladık..Burayı fotoğrafla doldurmak istemedim, gidin görün kardeşim :) Ben tespitlerimi paylaşıyorum :)


- Ben diyordum yok arkadaş öyle değildir ama üzgünüm Rus hatunlar taş! Uzun ince bacaklar, sarı saçlar, mavi gözler, incecik bel..Amannn yine girdim depresyona!
- Arkadaş hepsi tanga mı giyer? Sütyen takanı bulmak zor!
- Çok özendim her ne isterlerse giyip (giymeyip) çıkabiliyorlar ve dönüp bön bön bakmıyor kimse!
- Kimsenin yüzü gülmüyor lakin, konuşurken birazdan dövecek bu adam/kadın beni sanıyorsunuz..
- Moskava’da bir numara yok, Petersburg bir şahane!
- Her yer park, bahçe dolu, yeşile doyuyorsunuz..
- Ne yaparsanız yapın bir Türk mutlaka sizi buluyor..(Bizi bir gece kulübünde buldu mesela!)
- İçeceksin, sabah akşam içeceksin, mideyi sağlama alın öyle gidin!
- Bale, opera, sergi delisi bir millet, müzelerin önünde devamlı sıra var..Opera bale biletleri haftalar öncesinden tükeniyor.
- Kılık kıyafet alırım sanmayın çok pahalı! Olan paranızla yiyin için gezin!
- Bizimkiler gitsinler de metro nasıl olur bir görsünler Moskova’da!
- Elde bir harita ve metro kartıyla gidilmeyecek yer yok başkentte..
- Her iki şehir de pahalı, Petersburg biraz daha ucuz..bol bol rubleniz olsun :)
- Ha bir de "Ben şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum" diyenlerdenseniz gidip Nazım Hikmet'in mezarını görün derim..

avrupa ♪♫

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?