23 Temmuz 2013 Salı

Bir Küçük Gezinti..:)

Ankara'ya geldim nihayet, İstanbul'da yaşayıp Ankara hasreti çeken kaç kişi var hiç bilmemekle beraber evimi öyle çok özlemişim ki kaç gündür dışarı çıkmıyorum. Asya'nın aksine bir tembellik bir hımbıllık var bende sormayın :) Bugün biraz çıkıp az buçuk vitrin bakayım dedim. Penti'de harika şeyler var bikiniler indirimdeyken almadan olmazdı :) Kırmızı push up üstlü biri, diğeri ise çiçekli, her ikisi de askısız modeller -yanarken ip izi istemiyorum- -haa tatil planı var mı ufukta, yok valla-



Kızılay İş Merkezi'nde sanırım 7.katta Ay'Da Cafe var(mış). Terasını beğendim, güzel zaman geçirilebilecek bir yer. Servisine de diyeceğim yok. Hatta biri beni kahvaltıya götürse ya şuraya :) Peki ben bugün için ne giydim:








Üst : Pull&Bear
Pantolon: Mango
Çanta: DSN
Ayakkabı: LCW

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?