5 Temmuz 2014 Cumartesi

Yalının Yalın Olmayan Konseri :)



Kankato ile Harbiye'de Yalın konserine gittik. Ben nedeni sanırım o kocam olacak adam, Yalın'ı çok seviyorum, Meleklerin Sözü Var bizim şarkımız mesela -aman da ne kadar romantiğiz :)- bıdık adam lakin güzel okuyor, yazıyor, bize de dinlemek düşüyor. Okuldan gelip ikimiz de birer kanepe de ağzımızı açıp göbekleri kaşıya kaşıya uyuyup kaldığımız ve konsere de koşar adım zar zor yetiştiğimiz için Ne Giydik gibi bir post hayal oldu, karga sesli iki kız olarak şarkılarımızı söyledik geldik :) Fırsat bulursanız Eylül sonuna kadar neredeyse her gün Harbiye'de bir etkinlik var, gidip bir yaz gecesinin tadına bir de orada bakın, seveceksiniz bence. Ben Eylül'de Güldür Güldür için kocamı kandırmayı planlıyorum :)

Avrupa..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?