5 Temmuz 2014 Cumartesi

La La La La Roche Posay Effaclar




La Roche Posay tesadüfen keşfettiğim bir marka. Ne görmüşlüğüm, ne duymuşluğum ve yine bir dermoeczanem gezintim esnasında buldum, aldım. Benim cildim çok yağlı, öyle ki yaptığım makyaj 2-3 saat kalsa ne ala, özellikle cilt makyajında fondöten kullanmam hayal gibi, pudrayı bile kusuyor yüzüm. Ancak Effaclar serisi -ki zaten yağlı ciltlere yönelik imiş- benim sorunlarımı büyük oranda azalttı. Bu ürünün 3.paketini aldım hatta 1 hafta önce, 200ml uzunca bir süre hem akşam hem sabah yıkamama yetiyor, krem malum 40 ml azıcık gibi duruyor ama ufak bir miktar bile işinizi görüyor ve mat kelimesinin anlamını size yaşatıyor. 

Son yaptığım alışverişte bu ekibe yeni bir çok ürün kattım aynı markadan onları da ilk fırsatta paylaşıyor olacağım :) La Roche Posay Effaclar ürünlerine ulaşmanın kısa yolu için: Burdan buyrunuz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?