5 Temmuz 2014 Cumartesi

Ocak Görünümlü Temmuz

İstanbul' da gercekten de başlığa uygun bir hava var. Dün midemi üşüttüm ve bugün sınava giderken hiç iyi değildim (büte kaldım :) )

İyi olmama sebeplerimden biri de havalar. Bu neee?! Donuyorum resmen:) dün kışlıklardan çıkardım, bugün en en en sevdiğim kazağımı giydim. Bu kazağımı annemle birlikte ördük. İpi çok farklı, dokusu da, özellikle Zara, Mavi Jeans, Stefanel ve Mango' da aynı ipin kullanıldığı kazaklar gördüm bu sezon. Ama kendini çok çabuk salıyor, tam bedeninize göre almalısınız.

Bugün sınava girdim, yarın yolcuyum İstanbul' dan ayrılacağım :). Dün gibi bugün de havaya güvenememişlikle hareket ettim. 




Pantolon Mavi Jeans
Kazak Annecigim
Ayakkabı Nike AirMax 
Çanta Matraş (geçen sezon)
(Arka plan kuzenimin odası, ben odam ve dolabımı en kısa zamanda paylaşıp tüyolar vereceğim)
Sevgiler. Asya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?