8 Ağustos 2013 Perşembe

Edirne' de Bir Jelibon

Jelibon yemeyi cok severdim. Giyecegimi hic bilmezdim. Cocuktum, buyudum. Bir suredir ne giydim yapamadim cunku tatil de yapamadim. Edirne' de staj yaptim. Cok yanlis bir yermis ama:(. Meshur olan her seyi tatli, cok tatli, asiri tatli. En bildigim 3 tanesi: badem ezmesi, kallavi kurabiyesi, kavala kurabiyesi. El yapimi sabunlari da cok meshur ama yenmiyo ya, ilgimi cekmedi:)). 

Edirne' de cok bol alisveris yaptim. Kocamaaaan bir cuma pazari kuruluyor, stajdaki is arkadaslarimla gezdik, doyamadim (abim, yengem ve yegenim is dolayisiyla orada) bi de onlarla gezdim ayni gun. Aksam gunes gecti hastalandim ama degdi :). 5-10 TL ye inanilmaz seyler buluyorsunuz. Vintage urunler satan bir tezgahtan bi milyon alisveris yaptim. Ne giydimlerde oldukca goreceksiniiiz:) bir de AVM leri var, kucuk kucuk 2 tane, indirim donemi ve halkin cogunlugu Edirne disinda olunca Mudo, Home Store, Penti, İpekyol ve Mavi de bedenimi cok cok kolay buldum. En cok sevdigim seyse Penti' den aldigim bu sandaletler :)



Ogle molalarinda bolca buraya geldik:).


Aksam yemegi icinse burayi begendim:)

Her ikisi de Meric' in kenarinda ve dogasi muhtesemdi.






Bluz Zara
Pantolon Twist
Ayakkabi Penti
Sevgiler. Asya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?