21 Ocak 2015 Çarşamba

Microblanding Denen Şey :)


Resimdeki kaşlar benim, her ikisi de :) Gülay Öztürk e instagram yoluyla ulaştım, bu işlemi yaklaşık 1 senedir yaptırmak istiyordum çünkü kaşlarımı boyamaktan bıkmış usanmış idim. Yeşilköy İstasyon Caddesinde Pink Art, öncelikle bir krem sürülüyor -ki bence acıyı azalttığı falan yok- sonrasında bir şablon çizilerek uygulama yapılıyor, kıl tekniği ile çalışıldı, ben ilk işlemden sonra pek emin olamamıştım güzelliği ile ilgili ancak 1 ay sonra rötuş işlemi için tekrar gittim ve sonrasında ilk günkünden çok daha mutlu ayrıldım salondan. Ellerinize ve emeğinize sağlık..Yaşasın kaşları boyamadan geçen günler :) Salonu arayıp randevu alabilir, instagramda takip ederek yaptığı diğer işleri de görebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?