15 Şubat 2014 Cumartesi

DermoEczanem



Sanırım alışverişimin %70ini online yapar oldum, çıkıp gezecek vakit bırakmayacak bir tempo olunca böyle oluyormuş demek ki..Organix şampuanı öyle elimin altında her yerde bulamıyorum. Ev arkadaşım PötPöt ile sevdik, kullanıyoruz, saçlarımıza iyi geliyor diye düşünüyor, almaya devam ediyoruz. Sitede 3 Organix ürünü alana saç maskesi hediyesi varken bir kaç tane daha alalım dedik :) Ben bu postta ne alırsak alalım hızlıca ulaştıran, her aşamada bilgilendirme maili atan DermoEczanem sitesini kullanmanızı tavsiye edeceğim. İnternet alışverişlerinde en önemsediğim şey ürünün "Ehhh yeter artık ne zaman gelecek?" moduna yaklaşmadan gelmesi, bir kaç seferdir bu siteyi kullanıyorum ve çok memnunum. Hızlı, özenli çalışıyorlar bence..Tabii bu benim şahsi kanaatim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?