20 Aralık 2013 Cuma

Okul Günlüğü

Uzuuun bir süre sonra ben de Avrupa gibi dönüş yapabildim sonunda :)
Okul başladı, ee İstanbul' da Ankara' da ara ara tatillerde derken bu yıl leyleği havada gördüğüme emin oldum :)... Güzel bir haberle başlayayım posta, Mango yeni yıl için indirime girmiş! Hem de bayaa güzel bir indirim olmuş. Tabii "kararsız Kamil" ben bir şeyler alamadım hala ama olsun. 
Bir de dünya harikası bir fotoğrafçım oldu artık keyifle paylaşımda bulunacağım :)

                                                                                                           Sevgiler. Asya.




                                                        Photos by Zeynep Okur

Ceket Massimo Dutti
Triko Beymen Business
Pantolon Vero Moda
Ayakkabı Steve Madden (Yeni Sezon)
Çanta Charles& Keith

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kafamda soru işaretleri?